Sunday 18 March 2012

Mengetahui Cara Rawatan Untuk Menopaus Lelaki Akan Menghindari Anda Dari Ancaman Krisis Umur Setengah Baya 2


Dikenali sebagai "Andropos," adalah perubahan hormon lelaki, secara langsung sinonim dengan menopaus lelaki, ianya membawa maksud tahap testosteron yang rendah di kalangan lelaki mengalami proses penuaan. Dikatakan juga menyebabkan kemurungan mengikut Psikiatri Universiti Columbia, Stuart Seidman.
Selama beberapa tahun, perubahan-perubahan dalam badan dan emosi lelaki menyebabkan mereka mengalami krisis usia separuh abad, selari dengan pengalaman yang dihadapi wanita dalam
usia separuh abad.
Majoriti mereka ini mendapati sukar untuk menerima bahawa hormon yang melengkapkan kelelakian mereka semakin berkurangan. Kebenaran adalah sekitar 25 juta penduduk lelaki Amerika yang berusia dalam lingkungan 35 kepada 55 mengalami dilema ini.

Jika anda berfikir umur dalam lingkungan umur yang dinyatakan di atas, maka anda perlu mengambil perhatian terhadap kemungkinan gejala-gejala yang mungkin akan berlaku kepada anda. Berikut adalah beberapa tanda-tanda Andropos:


• Menurunkan nafsu seks• Pengurangan tenaga• Menurun kekuatan dan stamina• Pengurangan menikmati kehidupan• Kerap kesedihan dan kemurungan• Kekuatan ereksi menurun• Keupayaan sukan perlahan-lahan merosot• Kejatuhan tidur nyenyak selepas  makan malam• Menurunkan prestasi di tempat kerja• kemurungan berulangan

Bagi kebanyakan pakar perubatan, rawatan utama untuk paras testosteron lelaki itu menurunkan adalah dengan terapi testosteron penggantian. Walaupun, rawatan ini kini menerima semacam kontroversi kerana risiko .

Malah, doktor dan pesakit akan menimbang risiko terlebih dahulu sebelum mereka mengambil lankah seperti rawatan ini Sebaliknya, suntikan testosteron juga mengurangkan gejala-gejala Andropos, bagaimanapun, ia boleh meningkatkan risiko strok, gynecomastia atau pembesaran payudara, kemandulan sementara, dan ketoksikan hati.

Tetapi jangan risau, masih ada satu lagi pilihan yang tidak akan memudaratkan badan anda. Terdapat banyak penyelidik yang mendapati kepuasan dalam menggunakan perumusan herba mujarab untuk ubat Andropos.
Ini adalah tambahan yang boleh dibeli di kaunter dan secara semula jadi akan meningkatkan tahap testosteron anda di samping mengurangkan gejala Andropos, menghapuskan sebilangan besar kesan-kesan sampingan berbanding dengan terapi hormon gantian.

Suplemen semulajadi ini akan membantu anda menjana lebih testosteron yang asalnya dihasilkan dalam badan, dengan itu, anda tidak lagi perlu mengambil testosteron daripada sumber-sumber lain, memandangkan hakikat bahawa ini keputusan hanya menurun atau memperlahankan penghasilan testosteron semulajadi anda, dan olih demikian, meletakkan anda dalam situasi yang malang selepas anda berhenti mengambil suntikan.
Oleh itu, adalah lebih Lebih baik bahawa anda mengambil   rawatan daripada mempunyai ubat yang boleh menjadi berbahaya kepada badan anda.

Jika anda merancang untuk membeli makanan tambahan herba ini, adalah dinasihatkan bahawa sebelum membeli cuba untuk menganalisis produk pertama. Pastikan ianya mempunyai potensi untuk memperkukuhkan lagi prestasi fizikal, ketahanan, dan stamina, manakala mengekalkan intensiti meningkat testosteron serta tenaga.

Mencari senarai yang merupakan produk terbaik yang ditawarkan untuk pengguna. Pilih produk yang akan membentangkan formula yang paling berkesan yang mempunyai potensi besar untuk membawa prestasi yang tidak terhingga.


EmoticonEmoticon

Artikel Pilihan

Total Pageviews

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Blogged.my